• Ciepło to nasza
    specjalność

  • Ciepło to nasza
    specjalność

  • Ciepło to nasza
    specjalność

  • Ciepło to nasza
    specjalność

tree

Uwolnij się od „Junkersa”!

SPECJALNA OFERTA DLA WSPÓLNOT I SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO

 
DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?

W sezonie grzewczym 2015/2016 zanotowano w Polsce blisko 4000 interwencji związanych z zatruciami tlenkiem węgla. Zginęło w nich ponad 50 osób. W wielu przypadkach zawiniły tzw. „junkersy”.

Pruszczańskie Przedsiębiorstwo Ciepłownicze „PEC” od lat pomaga mieszkańcom uwolnić się od niebezpiecznych gazowych podgrzewaczy wody. Wspólnoty, które wybrały bezpieczeństwo swoich członków, zlikwidowały już kilkaset takich urządzeń. Okazuje się jednak, że w mieście nadal funkcjonuje grubo ponad 1000 „junkersów”, czyli ponad 1000 potencjalnych przyczyn ludzkich tragedii.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze fakty dotyczące wymiany podgrzewaczy gazowych na instalację ciepłej wody użytkowej.

 

  • WYGODA, ALE PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZEŃSTWO

Ciepła woda w każdym kranie, w dodatku bez obaw, że zaraz jej zabraknie, to z pewnością bardzo wygodne rozwiązanie, ale ważniejsze jest to, że pozbywając się z bloku „junkersów”, eliminujemy źródło potencjalnych zagrożeń. Nasze rodziny mogą spać spokojnie, bo mamy pewność, że sąsiad nie podtruwa nas tlenkiem węgla.

 

  • MNIEJ KŁOPOTÓW I WYDATKÓW

Uwalniamy się od obowiązku corocznego przeglądu podgrzewacza i instalacji kominowej oraz związanych z tym kosztów. Dodatkowo, spadają opłaty za gaz niezbędny do podgrzania wody.

 

  • TANIEJ, NIŻ SIĘ WYDAJE

Budowa instalacji ciepłej wody jest o wiele tańsza niż wymiana podgrzewaczy i wkładów kominowych. Jest jedynym rozwiązaniem w przypadku pomieszczeń o małej kubaturze, w których gazowych podgrzewaczy w ogóle być nie powinno. W ten sposób zyskujemy nie tylko wolną przestrzeń na ścianie, ale przede wszystkim dostosowujemy się do aktualnych przepisów budowlanych i przeciwpożarowych.

 

  • TYLKO DWIE GODZINY BEZ CIEPŁEJ WODY

Choć remont w budynku może zająć kilka tygodni, sama przerwa w dostępie do ciepłej wody trwa około 2 godzin. Nie ma jej tylko w tym mieszkaniu, w którym w danym momencie jest demontowany „junkers”. Reszta mieszkańców albo ma już podłączoną ciepłą wodę, albo korzysta nadal z podgrzewaczy.

 

  • WYMIANA JEST MOŻLIWA, NAWET JEŚLI ZGODZI SIĘ NA NIĄ TYLKO CZĘŚĆ WSPÓLNOTY

„PEC” buduje instalacje ciepłej wody nawet tam, gdzie nie wszyscy członkowie wspólnoty zdecydują się na to rozwiązanie. W zasadzie wystarczy już 50% mieszkańców. Firma montuje instalacje zbiorczą i po prostu nie podłącza mieszkań, których właściciele nie wyrazili na to zgody. Rzecz jasna, mogą oni podłączyć się do rozwiązania w późniejszym terminie.

 

  • POD OPIEKĄ 24 GODZINY NA DOBĘ

Czy każdy z nas wie, co zrobić, jeśli w sobotę wieczorem zepsuje się podgrzewacz? Czy wiemy, do kogo zadzwonić? Jak długo będziemy czekać na naprawę i ile to może kosztować?

Wszędzie tam, gdzie jest węzeł cieplny „PEC”, wystarczy zadzwonić pod całodobowy numer alarmowy.

Serwis firmy jest do dyspozycji o każdej porze dnia i nocy. A co najważniejsze – klient nic za to nie płaci!

 

  • ROZWIĄZANIE Z PRZYSZŁOŚCIĄ

O ofercie „PEC” warto szczególnie pomyśleć tam, gdzie funkcjonują stare i wysłużone urządzenia, które za moment i tak trzeba będzie wymienić. Warto przy tym pamiętać, że w Unii Europejskiej coraz częściej mówi się o wprowadzeniu całkowitego zakazu stosowania gazowych podgrzewaczy, a więc prędzej czy później, staniemy przed koniecznością zastosowania innych źródeł ciepłej wody. Pamiętajmy, że nie wszędzie można przejść na bojlery elektryczne.

 

  • DODATKOWA KORZYŚĆ – TANIEJ ZA OGRZEWANIE

W budynkach, które korzystają już z ciepła dostarczanego przez „PEC”, modernizacja węzła cieplnego odbywa się na koszt firmy. Przy okazji wymieniana jest cała automatyka, co zwykle przekłada się na niższe rachunki za ogrzewanie!

 

Pruszczańskie Przedsiębiorstwo Ciepłownicze „PEC” Sp. z o.o.

Od 1992 roku prowadzi koncesjonowaną działalność gospodarczą w zakresie wytwarzania, przesyłu i dystrybucji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla Odbiorców z terenu województwa pomorskiego.

więcej »

Wyróżnienia i certyfikaty

Staramy się spełniać oczekiwania Klientów poprzez ścisłą współpracę od momentu identyfikacji potrzeb, poprzez opracowanie koncepcji, projekt, dostawę urządzeń, montaż, uruchomienie, regulację, aż po zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

więcej »

Referencje

Sposób, w jaki działamy, najlepiej prezentują opinie Odbiorców naszych usług. Uwagi i sugestie Klientów są dla nas wytycznymi, które wskazują kierunki rozwoju „PEC”. Dlatego jesteśmy wdzięczni za każdy sygnał, który pomoże nam podnieść jakość świadczonych usług na jeszcze wyższy poziom.

więcej »