PEC

Archiwum przetargów

2023

Postępowanie nr IKI.204.008.2023.EŚ

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku kotłowni gazowej K-01 przy ul. 24 marca 5, działka nr 3/44 w Pruszczu Gdańskim

Postępowanie nr IKI.204.007.2023.EŚ

Dostawa trzech węzłów kompaktowych

Postępowanie nr IKI.204.006.2023.EŚ

Budowa sieci i trzech przyłączy ciepłowniczych do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na os. Pruszcz Park 2 w Pruszczu Gdańskim

Postępowanie nr IKI.204.005.2023.EŚ

Wykonanie remontu dachu  kotłowni gazowej K-01 przy ul. 24 marca 5 w Pruszczu Gdańskim.

Postępowanie nr IKI.204.004.2023.EŚ

Wykonanie wzmocnienia fundamentu budynku socjalnego przy kotłowni gazowej K-01 ul. 24 marca 5 w Pruszczu Gdańskim.

Postępowanie nr IKI.204.003.2023.EŚ

Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przedszkola w Juszkowie.

Postępowanie nr IKI.204.002.2023.EŚ

Modernizacja sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do 7 budynków na terenie Pruszcza Gdańskiego – Etap II (zadanie 1, zadanie 3)

Postępowanie nr IKI.204.001.2023.EŚ

Modernizacja sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do 12 budynków na terenie Pruszcza Gdańskiego – Etap I (zadanie 2, zadanie 4)

2022

Postępowanie nr I.204.5.2022.EŚ

Projektowanie sieci os. Pruszcz Park 2

Postępowanie nr I.204.4.2022.EŚ

Dostawa węzłów ciepłowniczych

Postępowanie nr I.204.1.2022.EŚ

Budowa sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami os. Brawo 2

2021

Postępowanie nr I.204.4.2021.EŚ

Budowa sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami os. Pruszcz Park

Postępowanie nr I.204.1.2021.EŚ

Budowa sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami na osiedlu Brawo w Pruszczu Gdańskim

2020

Postępowanie nr I.204.4.2020.EŚ

Budowa systemu wysokosprawnej kogeneracji na terenie ciepłowni należącej do Pruszczańskiego Przedsiębiorstwa Ciepłowniczego przy ul. 24 marca 5, 83-000 Pruszcz Gdański, działka nr: 3/44 w Pruszczu Gdańskim

Postępowanie nr I.204.2.2020.EŚ

Pełnienie funkcji kierownika projektu

Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas a my dobierzemy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Ciebie!

Awaria - administrator

Awaria - osoba prywatna

Uprzejmie informujemy, że w przypadku braku prądu lub wody wszelkie zgłoszenia należy kierować do administratora.

Prosimy o kontakt tylko w przypadku gdy awaria wymaga natychmiastowej interwencji.

Kto zgłasza awarię?

ADMINISTRATOR

OSOBA PRYWATNA