PEC

Misja i podstawowe wartości

Misja PEC

Ciągłe zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie bezpiecznego, niezawodnego, przyjaznego dla środowiska naturalnego dostępu do ciepła.

Podstawowe wartości PEC

Ekologia

SPRAWDŹ

EKOLOGIA

Dbamy o to, aby nasi Klienci mieszkali i pracowali w czystym i bezpiecznym dla zdrowia środowisku.
Eliminujemy uciążliwe dla środowiska technologie oparte o spalanie węgla i jego pochodnych. Propagujemy proekologiczne wzorce zachowań i nieustannie poszukujemy i wdrażamy rozwiązania minimalizujące wpływ naszej działalności na środowisko naturalne.

Bezpieczeństwo

SPRAWDŹ

BEZPIECZEŃSTWO

Jesteśmy stabilnym i solidnym Partnerem, który dba o bezpieczeństwo Klientów i środowiska, w którym żyją.
Gwarantujemy wysoką niezawodność oraz bezpieczeństwo dostaw ciepła i ciepłej wody użytkowej. Nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie, ponieważ świadczone przez nas usługi budowlane i serwisowe zapewniają długoletnią, bezawaryjną pracę instalacji, kotłowni i węzłów cieplnych. W trosce o zapewnienie najwyższej jakości działamy zgodnie ze standardami ISO 9001:2008.

Komfort

SPRAWDŹ

KOMFORT

Nasi eksperci kontrolują dostawę ciepła z sieci ciepłowniczej oraz ciepłej wody, przy wykorzystaniu zdalnych systemów.
Największą przewagą ciepła z sieci ciepłowniczej nad innymi systemami jest komfort jego użytkowania, nie wymaga ingerencji w sam proces wytwarzania energii cieplnej.

Partnerstwo

SPRAWDŹ

PARTNERSTWO

Klientów traktujemy po partnersku. Gramy fair tak, aby nasze relacje były korzystne dla obu stron.
Naszych Klientów traktujemy po partnersku. Otaczamy ich opieką na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, a także po jego zakończeniu. Doradzamy, jak optymalnie dobrać rozwiązania i racjonalnie korzystać z ciepła. Doświadczony zespół pracowników troszczy się, aby właściwie zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy związane z ciepłem. Jesteśmy do dyspozycji przez 24 godziny na dobę.

Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas a my dobierzemy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Ciebie!

Awaria - administrator

Awaria - osoba prywatna

Uprzejmie informujemy, że w przypadku braku prądu lub wody wszelkie zgłoszenia należy kierować do administratora.

Prosimy o kontakt tylko w przypadku gdy awaria wymaga natychmiastowej interwencji.

Kto zgłasza awarię?

ADMINISTRATOR

OSOBA PRYWATNA