Dla mieszkańca

Cennik usług

Cennik usług dodatkowych
Lp.Rodzaj usługiKoszt [zł] (dotyczy tylko klientów posiadających z PEC umowę na dostawę ciepła)
1Spuszczenie wody i ponowne napełnienie instalacji wewnętrznej c.o.50,00 + koszt czynnika4
2Odpowietrzenie instalacji wewnętrznej c.o.65,00
3Kolejne uruchomienie lub wyłączenie węzła cieplnego albo kotłowni należących do P.P.C. “PEC” Sp. z o.o. (jednorazowe uruchomienie i wyłączenie węzła w ciągu roku jest darmowe)130,00
4Wznowienie dostawy ciepła po jej wstrzymaniu z powodu zaległości w opłatach (niezwiązane z demontażem układu pomiarowo-rozliczeniowego)250,00
5Wznowienie dostawy ciepła po jej wstrzymaniu z powodu zaległości w opłatach (związane z demontażem układu pomiarowo-rozliczeniowego)450,00
   
Pozostałe opłaty
Lp.Rodzaj usługiKoszt
1Samowolna ingerencja w pracę ruchową urządzeń technologicznych węzła lub kotłowni400,00 zł
2Samowolne wznowienie dostawy ciepła po jego wstrzymaniu600,00 zł
3Samowolne włączenie i wyłączenie węzła lub kotłowni600,00 zł
4Samowolne opróżnienie instalacji wewnętrznej c.o. skutkujące zatrzymaniem pracy węzła lub kotłowni300,00 zł
5Samowolne napełnianie instalacji wewnętrznej c.o. nośnikiem P.P.C. “PEC” Sp. z o.o.250,00 zł + koszt czynnika4 
6Nieuzasadnione zgłoszenie (dotyczy sytuacji, w których przyczyny zgłoszenia nie dotyczą infrastruktury ciepłowniczej należącej do P.P.C. “PEC” Sp. z o.o., a wymagały wyjazdu służb technicznych)200,00 zł
7Uzgodnienie dokumentacji200,00 zł
  1. Cennik opłat obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2023 roku
  1. Do podanych cen będzie doliczona stawka podatku VAT w ustawowej wysokości.
  2. Cennik usług dodatkowych nie obowiązuje Klientów, którzy zawarli umowę na konserwację instalacji wewnętrznych, węzłów cieplnych lub kotłowni z P.P.C. “PEC” Sp. z o.o.
  3. Koszt czynnika grzewczego wg. stawek zawartych w obowiązującej Taryfie dla ciepła

Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas a my dobierzemy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Ciebie!

Awaria - administrator

Awaria - osoba prywatna

Uprzejmie informujemy, że w przypadku braku prądu lub wody wszelkie zgłoszenia należy kierować do administratora.

Prosimy o kontakt tylko w przypadku gdy awaria wymaga natychmiastowej interwencji.

Kto zgłasza awarię?

ADMINISTRATOR

OSOBA PRYWATNA