
“PEC” dla odbiorców indywidualnych
Bez względu na to, czy realizujemy zlecania dla deweloperów, wspólnot mieszkaniowych, firm, szkół, urzędów – zawsze robimy to z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie końcowych użytkowników. Najważniejsze jest dla nas to, aby Państwa mieszkania, miejsca pracy, nauki i wypoczynku były zawsze odpowiednio ogrzane, a z kranu leciała ciepła woda.
Opieka serwisowa 24/7
Dzięki zaawansowanym systemom zdalnego monitoringu, zapewniamy całodobowy nadzór nad pracą naszych urządzeń. Jesteśmy do dyspozycji na każde wezwanie Klienta.
Zobacz także:
Wyróżnienia i certyfikaty
Staramy się spełniać oczekiwania Klientów poprzez ścisłą współpracę od momentu identyfikacji potrzeb, poprzez opracowanie koncepcji, projekt, dostawę urządzeń, montaż, uruchomienie, regulację, aż po zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Referencje
Sposób, w jaki działamy, najlepiej prezentują opinie Odbiorców naszych usług. Uwagi i sugestie Klientów są dla nas wytycznymi, które wskazują kierunki rozwoju „PEC”. Dlatego jesteśmy wdzięczni za każdy sygnał, który pomoże nam podnieść jakość świadczonych usług na jeszcze wyższy poziom.
